Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ



25 XΡΟΝΙΑ ΙΣΟΒΙΑ ΚΑΘΕΙΡΞΗ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΕΣ ΚΤΗΝΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ




ΔΑΚΡΥΣΕ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΜΥΡΤΟΥΣ

Ποινή ισόβιας και 25 χρόνων κάθειρξης επέβαλε το δικαστήριο της Σύρου στον βιαστή της Μυρτώς, την οποία κακοποίησε βάναυσα στην Πάρο το καλοκαίρι του 2012. Το δικαστήριο αποδέχθηκε την πρόταση του εισαγγελέα για τον Αχμέτ Βακάς, επιβάλλοντάς του ισόβια κάθειρξη για τη ληστεία, η οποία τελέστηκε με ιδιαίτερη αυστηρότητα όπως σημείωσε ο εισαγγελέας, ποινή κάθειρξης 18 ετών για την απόπειρα ανθρωποκτονίας, ποινή κάθειρξης 18 ετών για το βιασμό και τρεις μήνες φυλάκιση για παράνομη εργασία. Ο εισαγγελέας είπε ότι ο δράστης «εξάντλησε την κτηνωδία του» και υποστήριξε ότι υπήρχε παράλληλος δόλος, αφού ήθελε και να κλέψει το κινητό και να βιάσει το κορίτσι. Τόνισε πως δεν θεωρεί το δράστη ένοχο επειδή είναι Πακιστανός ή αλλοδαπός και πρόσθεσε: «είναι ένοχος για την κτηνωδία που προκάλεσε και αυτό οφείλεται στον ίδιο τον άνθρωπο, την ψυχή του, το χαρακτήρα του. Να ευχηθώ καλό κουράγιο στην οικογένεια της Μυρτούς».

 

Σε περίπτωση που αποφυλακισθεί ο δράστης, θα απελαθεί. Ο εισαγγελέας δάκρυσε και ζήτησε ολιγόλεπτη διακοπή κατά τη διάρκεια της συγκλονιστικής κατάθεσης της μητέρας, η οποία περιέγραψε τη σκηνή που βρήκε το παιδί της αιμόφυρτο και παρουσίασε φωτογραφίες στο δικαστήριο από το σημείο της επίθεσης και τη μεταφορά της Μυρτούς στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκαν 16 κατάγματα στο κρανίο, τα οποία της προκάλεσαν ανεπανόρθωτες βλάβες. 
Μητέρα Μυτρούς : «Έβλεπα παντού αίμα. Πάρα πολύ αίμα» Στην κατάθεσή της, η μητέρα περιέγραψε αναλυτικά τα γεγονότα ως εξής: «Πήγαμε στην Πάρο επειδή η μεγάλη μου κόρη είχε ψυχικά κουραστεί από τις Πανελλαδικές εξετάσεις! Ήθελε να πάει με τις φίλες της διακοπές αλλά εγώ φοβόμουν! Έτσι αποφασίσαμε να πάμε όλοι μαζί για να προσέχω τη μεγάλη μου κόρη! Είχα και το αυτοκίνητο μαζί μου οπότε ότι κ αν χρειαζόταν και τα άλλα παιδιά, θα ήμουν δίπλα τους!

Εκείνη την ήμερα καθόμασταν στην παραλία, η Μυρτώ ως υστερικά συντηρητικό και μη κοινωνικό άτομο δεν ήθελε να βγάλει τα ρούχα της και να κολυμπήσει! Μου ζήτησε να πάει μια βόλτα! Οχι της είπα! -Γιατί μαμά; είπε η Μυρτώ.

        Γιατί παιδί μου είναι ένας μαυριδερός και συνέχεια κοιτάζει προς τα εδώ και με φοβίζει. Και θα φύγουμε σε λίγο.
        Πού είναι τώρα, δεν τον βλέπω, είπε η Μυρτώ
        Έφυγε προς τα επάνω παιδί μου, της είπα
        Εντάξει, θα είμαι εδώ στα βράχια και θα ακούω μουσική. Μόλις μαζέψεις τα πράγματα φώναξε με ή τηλεφώνησε μου και θα έρθω…

Λίγο αργότερα όμως όταν η μητέρα της τηλεφώνησε, διαπίστωσε ότι το κινητό της τηλέφωνο ήταν απενεργοποιημένο. Αμέσως ξεκίνησα να την ψάχνω μαζί με τη μεγάλη μου κόρη.

Φτάσαμε στα βράχια και μου λέει η κόρη μου:

        Μαμά, ειναι ένας περίεργος άνθρωπος εδώ κάτω.
         Μήπως είναι η Μυρτω;» είπα
         Οχι δεν νομίζω, είπε το κορίτσι μη μπορώντας να αναγνωρίσει την ίδια της την αδερφή!

Όταν πλησίασα το σημείο είδε ένα αλλοιωμένο σώμα και πρόσωπο. Έβλεπα παντού αίμα. Παρά πολύ αίμα. Το δεξί της μάτι ήταν κλειστό πρησμένο και μελανιασμένο. Το αριστερό της μάτι ήταν ανοιχτό και ασάλευτο. Πρησμένο και αυτό και ματωμένο. Σκέφτηκα πως αν δεν πέθανε ακόμα, σε λίγα λεπτά θα είναι σίγουρα νεκρή!

 Στο νοσοκομείο μου είπαν ότι το παιδί μου είναι κλινικά νεκρό. Όπως διαπιστώθηκε αργότερα στο νοσοκομείο, όλο της το πρόσωπο ήταν σπασμένο. Τέσσερις μήνες μετά το συμβάν πήγα πάλι στο ίδιο σημείο! Ήθελα να το δω. Ήθελα να δω το μέρος που κακοποιήθηκε το παιδί μου. Παρόλο που έβρεξε και η θάλασσα ξέβραζε τα νερά της, τα βράχια είχαν ακόμα το αίμα του παιδιού μου! Εννέα φιάλες αίμα της χορηγήσαν στο νοσοκομείο. »

Μετά την ανακοίνωση της απόφασης η μητέρα της 17χρονης σήμερα Μυρτούς δήλωσε δικαιωμένη για την ποινή, αλλά είπε ότι είναι ένα ψυχικό ράκος, γιατί πρέπει να επιστρέψει στο ειδικό κέντρο που νοσηλεύεται το παιδί της στη Λάρισα και να την αντικρίσει στην ίδια τραγική κατάσταση....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/dakrise-o-isangeleas-otan-katethete-i-mitera-tis-mirtos-isovia-ston-pakistano-pou-sinetripse-tin-18chroni/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

* ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ BLOGGER.και ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ "

* Ο BLOGER ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΛΕΓXΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ "

* ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ, ΣΑΤΙΡΙΖΟΥΜΕ, ΛΟΙΔΩΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.

* ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΘΙΓΟΜΕΝΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

* ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΑΣ ή ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΑΡΤΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΚΤΗ ΣΤΟ ...

e-mail : iakxos.com@gmail.com,

ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ